domingo, 8 de marzo de 2015

Activitats del club de lectura: RAFA MELERO i La ira del fénix

Divendres 20 de febrer es va fer la primera sessió oberta del club de lectura de novel·la negra de la biblioteca Pare Miquel d'Esplugues. Això és una activitat que, tot i pertànyer al club, hi pot participar qui vulgui.  L'escriptor convidat va ser el RAFA MELERO, mosso d'esquadra i escriptor que ha publicat recentment "La ira del Fénix" a l'editorial Playa de Àkaba i que tot just acaba de publicar la seva segona novel·la "La penitencia del alfil" a l'editorial Alrevés (versió catalana en la col·lecció Crims.cat de la mateixa editorial). A banda de parlar de la seva novel·la, entre tots, els que estàvem a la tarima (la Sonia Martín i jo mateix com a coordinador del club), i el públic assistent vam estirar-li de la llengua perquè ens expliqués moltes coses de la seva feina, almenys les que tenen a veure al món de la novel·la negra. I prou que en va parlar. Tota una experiencia tenir-lo al club i haver-ho fet amb tanta amabilitat i predisposició. Ja sap que hi té les portes obertes quan vulgui. Segur que el tornem a veure.
 

1 comentario:

Steve Mills dijo...

DEIXA LLEGIR:

El meu nom és Jasna Savic, sóc de Sèrbia, vull difondre la bona feina d'un gran encanterí que és real i no demoreu ajudar a la gent, el seu nom és el Dr. Saheed, la meva història comença així: l'any 2007 la meva el marit se'm va deixar i va anar a estar amb una altra dona després de 11 anys de matrimoni. Em va deixar a patir i jo estava buscant ajuda per dur-lo a terme, alhora que buscava un fill meu només per fer el meu La família completa, no vaig poder trobar ajuda en cap lloc, l'any 2016 vaig conèixer un anunci en línia sobre el Dr Saheed sobre com ajuda a una dona a unir-se a la seva família i fer-la rica també, he de contactar amb urgència i demanar ajuda , la primera paraula que em va dir va ser (vaig a posar-li un somriure a la teva cara), vaig estar encantat de respondre ràpidament d'ell, després del seu encanteri, em va dir que el meu marit vindrà a mi demanant-me que l'accepti de nou , mai vaig creure, però després de 24 hores, el meu marit va cridar la meva línia d'oficina, demanant-me per telèfon per perdonar-lo, jo estava molt content i agraït al doctor Saheed, mai vaig creure que tornaria a estar amb el meu marit, però avui estem junts gràcies a l'ajuda del Dr. Saheed i fa tres mesos vaig tenir el meu primer bebè amb la seva ajuda també, li vaig prometre que vaig a compartir el seu bon treball en línia per al bé d'aquelles persones que necessiten ajuda i per a aquells que estan amb els castells d'hechizo equivocats, he vist molts castells d'encanteris, però el Dr. Saheed és el millor que té la solució a qualsevol tipus de problema. té el poder d'ajudar a qualsevol ésser humà, tot el que em va dir era assegurar-me d'informar el món sobre ell i és per això que estic fent tot això per deixar que el món no sigui que el Dr Saheed sigui una solució a qualsevol tipus de problema que tingueu, si vols donar-me les gràcies per mi o vols contactar-te per obtenir ajuda aquí teniu el vostre correu electrònic: saheedtempleofsolution@gmail.com i Núm. de trucada directa: +27638836445 i el seu número de número de telèfon: +2349065101630. Posar-se en contacte amb ell i solucionar el problema.

"Pienso que es bueno que en un relato haya un leve aire de amenaza... Debe haber tensión, una sensación de que algo es inminente"

Raymond Carver

Archivo del blog

Datos personales